Справка і підтримка

Якщо ви не знайшли відповіді на своє питання, зверніться в наш контакт-центр або напишіть в чат, ми з радістю допоможемо вам

Підтримка - group 3090 3

+38 (096) 864 76 78

пн-пт з 9:00 до 18:00

Підтримка - frame

Фулфілмент замовлень Юніпост – це послуга з обробки замовлень від оформлення і до моменту отримання клієнтом товару. Фулфілмент включає в себе: послуги по забору товарів зі складу постачальника або інтернет-магазину, розміщення товарів під відповідальне зберігання на складі, прийом і обробка замовлень, послуга call-центру, комплектацію товарів в посилки, передачу в доставку, робота з післясплатою і поверненнями товарів.

  1. Увійдіть в особистий кабінет за посиланням my.unipost.com.ua.
  2. Введіть ваш email, номер телефону, назву компанії, правовий статус (фізична особа-підприємець або юридична особа), плановану кількість посилок на місяць.
  3. Підтвердіть ваш email, перейшовши за посиланням в листі.
  4. Заповніть анкету про вашу компанію, прикріпіть скан-копії паспорта, ІПН або установчих документів і збережіть.
  5. Протягом одного робочого дня менеджер перевірить вашу анкету та активує обліковий запис. 
  6. Поки очікуєте активації, ви вже можете почати завантажувати номенклатури товарів, робити настроювання системи і інтеграції.
  7. Після активації облікового запису ви можете поставляти товари на склад і створювати посилки

Укладення договору обов’язково.

Заповніть анкету клієнта в особистому кабінеті через відповідну форму. Протягом 1 робочого дня ми відправимо вам запрошення підписати договір через сервіс “Вчасно”. 

Робота через сервіс “Вчасно” значно прискорить і спростить укладення договору і документообіг в майбутньому.

Ми надаємо послуги компаніям, які здійснюють діяльність, як ФОП або юридична особа і мають розрахунковий рахунок в банку.

Працюємо з іноземними компаніями, що мають юридично оформлені представництва в Україні.

прийом b2b і b2c вантажів із зарубіжних країн
митне очищення b2b вантажів
фулфілмент центр в Києві
юридичний супровід в Україні

На даний момент ми не працюємо з фізичними особами

Ми можемо відправляти замовлення Новою Поштою за вашими прямими договорами. В Особистому кабінеті можливо підключити необмежену кількість API ключів Нової Пошти

Ми доставляємо посилки за допомогою Нової Пошти, Justin, Укрпошта, Делівері, Ipost. За запитом клієнта підключаємо додаткові кур’єрські служби.

По Києву доставляємо і здійснюємо забір товару власним транспортом.

Обмежень немає. Ви можете відправляти будь-яку кількість посилок на місяць, починаючи від однієї.

Ми розробляємо регламент роботи з кожною категорією товарів, навчаємо команду дбайливого поводження з особливими товарами. Також ми несемо відповідальність за товар і компенсуємо його вартість в разі втрати.

При кількості замовлень більше 50 на добу починає діяти знижкова сітка. Замовити індвідуально прорахунок можна на сторінці 

Допомога та підтримка

Якщо ви не знайшли відповіді на своє питання, зверніться в наш контакт-центр або напишіть в чат, ми з радістю допоможемо вам

Підтримка - group 3090 3

+38 (096) 864 76 78
пн-пт с 9:00 до 18:00

Підтримка - frame

Фулфілмент замовлень Юніпост – це послуга з обробки замовлень від оформлення і до моменту отримання клієнтом товару. Фулфілмент включає в себе: послуги по забору товарів зі складу постачальника або інтернет-магазину, розміщення товарів під відповідальне зберігання на складі, прийом і обробка замовлень, послуга call-центру, комплектацію товарів в посилки, передачу в доставку, робота з післясплатою і поверненнями товарів.

  1. Увійдіть в особистий кабінет за посиланням my.unipost.com.ua.
  2. Введіть ваш email, номер телефону, назву компанії, правовий статус (фізична особа-підприємець або юридична особа), плановану кількість посилок на місяць.
  3. Підтвердіть ваш email, перейшовши за посиланням в листі.
  4. Заповніть анкету про вашу компанію, прикріпіть скан-копії паспорта, ІПН або установчих документів і збережіть.
  5. Протягом одного робочого дня менеджер перевірить вашу анкету та активує обліковий запис. 
  6. Поки очікуєте активації, ви вже можете почати завантажувати номенклатури товарів, робити настроювання системи і інтеграції.
  7. Після активації облікового запису ви можете поставляти товари на склад і створювати посилки

Укладення договору обов’язково.

Заповніть анкету клієнта в особистому кабінеті через відповідну форму. Протягом 1 робочого дня ми відправимо вам запрошення підписати договір через сервіс “Вчасно”. 

Робота через сервіс “Вчасно” значно прискорить і спростить укладення договору і документообіг в майбутньому.

Ми надаємо послуги компаніям, які здійснюють діяльність, як ФОП або юридична особа і мають розрахунковий рахунок в банку.

Працюємо з іноземними компаніями, що мають юридично оформлені представництва в Україні.

прийом b2b і b2c вантажів із зарубіжних країн
митне очищення b2b вантажів
фулфілмент центр в Києві
юридичний супровід в Україні

На даний момент ми не працюємо з фізичними особами

Ми можемо відправляти замовлення Новою Поштою за вашими прямими договорами. В Особистому кабінеті можливо підключити необмежену кількість API ключів Нової Пошти

Ми доставляємо посилки за допомогою Нової Пошти, Justin, Укрпошта, Делівері, Ipost. За запитом клієнта підключаємо додаткові кур’єрські служби.

По Києву доставляємо і здійснюємо забір товару власним транспортом.

Обмежень немає. Ви можете відправляти будь-яку кількість посилок на місяць, починаючи від однієї.

Ми розробляємо регламент роботи з кожною категорією товарів, навчаємо команду дбайливого поводження з особливими товарами. Також ми несемо відповідальність за товар і компенсуємо його вартість в разі втрати.

При кількості замовлень більше 50 на добу починає діяти знижкова сітка. Замовити індвідуально прорахунок можна на сторінці