Якщо ви не знайшли відповіді на своє питання, зверніться в наш контакт-центр або напишіть в чат, ми з радістю допоможемо вам
пн-пт з 9:00 до 18:00
Фулфілмент замовлень Юніпост – це послуга з обробки замовлень від оформлення і до моменту отримання клієнтом товару. Фулфілмент включає в себе: послуги по забору товарів зі складу постачальника або інтернет-магазину, розміщення товарів під відповідальне зберігання на складі, прийом і обробка замовлень, послуга call-центру, комплектацію товарів в посилки, передачу в доставку, робота з післясплатою і поверненнями товарів.
Укладення договору обов’язково.
Заповніть анкету клієнта в особистому кабінеті через відповідну форму. Протягом 1 робочого дня ми відправимо вам запрошення підписати договір через сервіс “Вчасно”.
Робота через сервіс “Вчасно” значно прискорить і спростить укладення договору і документообіг в майбутньому.
Ми надаємо послуги компаніям, які здійснюють діяльність, як ФОП або юридична особа і мають розрахунковий рахунок в банку.
Працюємо з іноземними компаніями, що мають юридично оформлені представництва в Україні.
прийом b2b і b2c вантажів із зарубіжних країн
митне очищення b2b вантажів
фулфілмент центр в Києві
юридичний супровід в Україні
На даний момент ми не працюємо з фізичними особами
Ми можемо відправляти замовлення Новою Поштою за вашими прямими договорами. В Особистому кабінеті можливо підключити необмежену кількість API ключів Нової Пошти
Ми доставляємо посилки за допомогою Нової Пошти, Justin, Укрпошта, Делівері, Ipost. За запитом клієнта підключаємо додаткові кур’єрські служби.
По Києву доставляємо і здійснюємо забір товару власним транспортом.
Обмежень немає. Ви можете відправляти будь-яку кількість посилок на місяць, починаючи від однієї.
Ми розробляємо регламент роботи з кожною категорією товарів, навчаємо команду дбайливого поводження з особливими товарами. Також ми несемо відповідальність за товар і компенсуємо його вартість в разі втрати.
При кількості замовлень більше 50 на добу починає діяти знижкова сітка. Замовити індвідуально прорахунок можна на сторінці
Додавання товарів здійснюється через меню “Товари”. Ви можете додати товари вручну по одному або використовувати функцію масового імпорту.
При додаванні товарів необхідно ввести:
Для поставки товару на склад ви можете передати поставку кур’єрськими службами або привезти власним транспортом.
Для створення поставки товару на склад необхідно скористатися меню «Поставки». Створити нову поставку, вибрати товари, який будуть поставлятися на склад, їх кількість. У коментарях записати критерії якості для приймання товарів. У разі відсутності вказівок по критеріям якості поставка буде прийнята за стандартними критеріями: цілісність упаковки, наявність розривів, комплектність.
На упаковку товару в постачанні необхідно нанести номер особистого кабінету в системі і номер поставки, а також вказати ці дані в супровідних документах.
Товар в постачанні повинен бути ретельно упакований і опломбований клейкою стрічкою.
Ми використовуємо мелкоячеистую, стелажну і підлогову адресну систему зберігання. Для контролю складських операцій та обліку товарів ми використовуємо професійну WMS. Ми ведемо поштучний облік товарів і проводимо вибіркову інвентаризацію для підтримки максимальної точності залишку.
Процес збору товарів в замовлення відбувається із застосуванням ТЗД поштучно. Це дозволяє збирати товари з полиць максимально швидко і точно. За заявкою клієнта ми формуємо промонабори і комплекти.
Замовлення в систему надходять вручну через особистий кабінет, по API і за допомогою інтеграції з CRM, маркетплейсамі і CMS.
Для додавання посилки вручну перейдіть в меню “Посилки” і натисніть на кнопку додавання посилки.
При створенні нової посилки заповніть поля:
Ми використовуємо власну упаковку (гофрокартон, м’яку упаковку, пакети), а також брендовану упаковку клієнтів
При надходженні повернення (відмова, незабір) від клієнта ми ретельно перевіряємо товар на наявність пошкоджень, його комплектність і в найкоротші терміни повертаємо товар на баланс складу. Приймання повернення здійснюється з складанням актів повернення. У разі, якщо товар повернувся пошкодженим, Юніпост подає претензію на кур’єрську службу і ініціює розгляд.
Ми не приймаємо на зберігання товари:
Замовлення, оформлені до 16-00 передаються в доставку в день-у-день
Ми страхуємо свою відповідальність перед поклажодавцями в одній з кращих страхових компанії України.
У разі повної втрати або пошкодження Товару при перевезенні та зберіганні на складі, з нашої вини ми повертає вам суму, рівну оголошеної вартості (але не більше фактичної документально підтвердженої вартості товару).
Для роботи з нами необхідно поповнити рахунок в особистому кабінеті. Сума поповнення вибирається на розсуд клієнта в залежності від планованих обсягів використання послуг. Оплату можна здійснити картою або через банк. Доставка актів здійснюється через сервіс електронного документообігу Вчасно. Обмін паперовими рахунками та актами не передбачено.
У разі виникнення заборгованості на рахунку або зниження залишку нижче кредитного ліміту, обробка та відправка замовлень буде припинена до зарахування коштів на розрахунковий рахунок.
При відправці від імені Юніпост Фулфілмент комісія за обробку та виплату післяплати становить 2,25%.
При відправці за прямим договором з Новою Поштою (використовується API ключ клієнта) комісія не нараховується
Суми накладених платежів по посилкам зараховуються на рахунок післяплати.
Вивелення суми з рахунку післяплати на ваш розрахунковий рахунок здійснюється автоматично кожен вівторок, якщо це робочий день. Або на наступний робочий день.
Ми пропонуємо такі способи доставки:
Ми формуємо посилки і передаємо в доставку транспортної компанії в день створення, якщо посилка створена до 16-00.
Після передачі посилки транспортній компанії, їй присвоюється номер ЕН, за яким можна відстежити статус посилки.
В особистому кабінеті в меню Посилки відображається поточний статус посилки
При надходженні посилки в місто одержувача йому прийде SMS повідомлення з повідомленням. Якщо посилка доставляється за адресою, з одержувачем зв’яжеться кур’єр транспортної компанії для узгодження передачі посилки.
Так, ви можете підключити в вашому особистому кабінеті Юніпост API-ключі Нової Пошти і ми відправимо посилку від вашого імені.
В такому випадку у вас повинен бути укладений договір з Новою Поштою. Оплата послуг доставки необхідно буде здійснювати безпосередньо за цим договором з Новою Поштою. Накладені платежі ви зможете обробляти самостійно.
При відправці від вашого договору необхідно в особистому кабінеті Нової Пошти оформити довіреність на представників Юніпост, щоб ми могли приймати повернення і робити відправки.
Оціночна вартість є базою для нарахування компенсації в разі втрати або пошкодження посилки при доставці одержувачу. Комісія оціночної вартості стягується транспортною компанією і становить 0,5% від оціночної вартості.
Якщо сума оціночної вартості не зазначена при створенні посилки, то вона приймається рівною 200 грн.
Ми рекомендуємо вказувати реальну (документально підтверджувану) вартість товарів, щоб в разі втрати або пошкодження отримати повну компенсацію за товар.
Контент в розробці
Якщо ви не знайшли відповіді на своє питання, зверніться в наш контакт-центр або напишіть в чат, ми з радістю допоможемо вам
Фулфілмент замовлень Юніпост – це послуга з обробки замовлень від оформлення і до моменту отримання клієнтом товару. Фулфілмент включає в себе: послуги по забору товарів зі складу постачальника або інтернет-магазину, розміщення товарів під відповідальне зберігання на складі, прийом і обробка замовлень, послуга call-центру, комплектацію товарів в посилки, передачу в доставку, робота з післясплатою і поверненнями товарів.
Укладення договору обов’язково.
Заповніть анкету клієнта в особистому кабінеті через відповідну форму. Протягом 1 робочого дня ми відправимо вам запрошення підписати договір через сервіс “Вчасно”.
Робота через сервіс “Вчасно” значно прискорить і спростить укладення договору і документообіг в майбутньому.
Ми надаємо послуги компаніям, які здійснюють діяльність, як ФОП або юридична особа і мають розрахунковий рахунок в банку.
Працюємо з іноземними компаніями, що мають юридично оформлені представництва в Україні.
прийом b2b і b2c вантажів із зарубіжних країн
митне очищення b2b вантажів
фулфілмент центр в Києві
юридичний супровід в Україні
На даний момент ми не працюємо з фізичними особами
Ми можемо відправляти замовлення Новою Поштою за вашими прямими договорами. В Особистому кабінеті можливо підключити необмежену кількість API ключів Нової Пошти
Ми доставляємо посилки за допомогою Нової Пошти, Justin, Укрпошта, Делівері, Ipost. За запитом клієнта підключаємо додаткові кур’єрські служби.
По Києву доставляємо і здійснюємо забір товару власним транспортом.
Обмежень немає. Ви можете відправляти будь-яку кількість посилок на місяць, починаючи від однієї.
Ми розробляємо регламент роботи з кожною категорією товарів, навчаємо команду дбайливого поводження з особливими товарами. Також ми несемо відповідальність за товар і компенсуємо його вартість в разі втрати.
При кількості замовлень більше 50 на добу починає діяти знижкова сітка. Замовити індвідуально прорахунок можна на сторінці
Додавання товарів здійснюється через меню “Товари”. Ви можете додати товари вручну по одному або використовувати функцію масового імпорту.
При додаванні товарів необхідно ввести:
Для поставки товару на склад ви можете передати поставку кур’єрськими службами або привезти власним транспортом.
Для створення поставки товару на склад необхідно скористатися меню «Поставки». Створити нову поставку, вибрати товари, який будуть поставлятися на склад, їх кількість. У коментарях записати критерії якості для приймання товарів. У разі відсутності вказівок по критеріям якості поставка буде прийнята за стандартними критеріями: цілісність упаковки, наявність розривів, комплектність.
На упаковку товару в постачанні необхідно нанести номер особистого кабінету в системі і номер поставки, а також вказати ці дані в супровідних документах.
Товар в постачанні повинен бути ретельно упакований і опломбований клейкою стрічкою.
Ми використовуємо мелкоячеистую, стелажну і підлогову адресну систему зберігання. Для контролю складських операцій та обліку товарів ми використовуємо професійну WMS. Ми ведемо поштучний облік товарів і проводимо вибіркову інвентаризацію для підтримки максимальної точності залишку.
Процес збору товарів в замовлення відбувається із застосуванням ТЗД поштучно. Це дозволяє збирати товари з полиць максимально швидко і точно. За заявкою клієнта ми формуємо промонабори і комплекти.
Замовлення в систему надходять вручну через особистий кабінет, по API і за допомогою інтеграції з CRM, маркетплейсамі і CMS.
Для додавання посилки вручну перейдіть в меню “Посилки” і натисніть на кнопку додавання посилки.
При створенні нової посилки заповніть поля:
Ми використовуємо власну упаковку (гофрокартон, м’яку упаковку, пакети), а також брендовану упаковку клієнтів
При надходженні повернення (відмова, незабір) від клієнта ми ретельно перевіряємо товар на наявність пошкоджень, його комплектність і в найкоротші терміни повертаємо товар на баланс складу. Приймання повернення здійснюється з складанням актів повернення. У разі, якщо товар повернувся пошкодженим, Юніпост подає претензію на кур’єрську службу і ініціює розгляд.
Ми не приймаємо на зберігання товари:
Замовлення, оформлені до 16-00 передаються в доставку в день-у-день
Ми страхуємо свою відповідальність перед поклажодавцями в одній з кращих страхових компанії України.
У разі повної втрати або пошкодження Товару при перевезенні та зберіганні на складі, з нашої вини ми повертає вам суму, рівну оголошеної вартості (але не більше фактичної документально підтвердженої вартості товару).
Для роботи з нами необхідно поповнити рахунок в особистому кабінеті. Сума поповнення вибирається на розсуд клієнта в залежності від планованих обсягів використання послуг. Оплату можна здійснити картою або через банк. Доставка актів здійснюється через сервіс електронного документообігу Вчасно. Обмін паперовими рахунками та актами не передбачено.
У разі виникнення заборгованості на рахунку або зниження залишку нижче кредитного ліміту, обробка та відправка замовлень буде припинена до зарахування коштів на розрахунковий рахунок.
При відправці від імені Юніпост Фулфілмент комісія за обробку та виплату післяплати становить 2,25%.
При відправці за прямим договором з Новою Поштою (використовується API ключ клієнта) комісія не нараховується
Суми накладених платежів по посилкам зараховуються на рахунок післяплати.
Вивелення суми з рахунку післяплати на ваш розрахунковий рахунок здійснюється автоматично кожен вівторок, якщо це робочий день. Або на наступний робочий день.
Ми пропонуємо такі способи доставки:
Ми формуємо посилки і передаємо в доставку транспортної компанії в день створення, якщо посилка створена до 16-00.
Після передачі посилки транспортній компанії, їй присвоюється номер ЕН, за яким можна відстежити статус посилки.
В особистому кабінеті в меню Посилки відображається поточний статус посилки
При надходженні посилки в місто одержувача йому прийде SMS повідомлення з повідомленням. Якщо посилка доставляється за адресою, з одержувачем зв’яжеться кур’єр транспортної компанії для узгодження передачі посилки.
Так, ви можете підключити в вашому особистому кабінеті Юніпост API-ключі Нової Пошти і ми відправимо посилку від вашого імені.
В такому випадку у вас повинен бути укладений договір з Новою Поштою. Оплата послуг доставки необхідно буде здійснювати безпосередньо за цим договором з Новою Поштою. Накладені платежі ви зможете обробляти самостійно.
При відправці від вашого договору необхідно в особистому кабінеті Нової Пошти оформити довіреність на представників Юніпост, щоб ми могли приймати повернення і робити відправки.
Оціночна вартість є базою для нарахування компенсації в разі втрати або пошкодження посилки при доставці одержувачу. Комісія оціночної вартості стягується транспортною компанією і становить 0,5% від оціночної вартості.
Якщо сума оціночної вартості не зазначена при створенні посилки, то вона приймається рівною 200 грн.
Ми рекомендуємо вказувати реальну (документально підтверджувану) вартість товарів, щоб в разі втрати або пошкодження отримати повну компенсацію за товар.
Контент в разработке