Складська логістика: як інтернет-магазину стати краще - skladskaya logistika  kak internet magazinu stat luchshe 1024x552

Масштабуватися, оптимізувати витрати і поліпшити досвід клієнта тепер у рази легше завдяки послугам складської логістики. У цій статті розберемо, яким чином це можливо і що можуть отримати інтернет-магазини, передавши свої операційні процеси на аутсорс.

Безболісне масштабування

Складська логістика: як інтернет-магазину стати краще - bezboleznennoe masshtabirovanie 1024x552

Майже будь-який бізнес прагне до розширення. Але виклик полягає в тому, щоб масштабуватися, не жертвуючи при цьому ефективністю. У такому разі послуги складської логістики діють як надійна опора, підтримуючи на високому рівні операційну діяльність бізнесу, що паралельно масштабується. 

Від рішень зі складування до обробки замовлень – ці послуги гарантують, що вся рутина з товарами працюватиме як годинник без особистої участі. Такий підхід дасть змогу зосередитися на розвитку бізнесу, а не витрачати ресурси на приймання, розвантаження, облік, комплектацію та доставку товарів. Що в більшості випадків займає більшу частину часу підприємця.

Точність управління запасами

Складська логістика: як інтернет-магазину стати краще - tochnist upravlinnya zapasami 1024x552

Труднощі в управлінні запасами – поширена проблема в ecommerce. Складська логістика вирішує її за допомогою технологій: аналітика в реальному часі та системи відстеження дають безпрецедентну точність. Одна з таких технологій – WMS (Warehouse Managment System).

Завдяки їй кожен товар отримує унікальний штрих-код, який вводиться в систему під час надходження на склад, що дає 100% точність інвентаризації. Система також автоматично відстежує переміщення товарів, і оператори миттєво отримують дані про наявність і місцезнаходження кожного. При надходженні замовлення система визначає оптимальний шлях для збирання та пакування, мінімізуючи час і ресурси. Це до всього іншого дає змогу доставити товар у найкоротші терміни, що значно підвищує рівень сервісу.

Поліпшення досвіду клієнта

Складська логістика: як інтернет-магазину стати краще - uluchshenie opyta klienta 1024x552

Перше враження має величезне значення, тому поліпшення досвіду клієнта – стратегічний пріоритет. Послуги складської логістики гарантують не лише швидку доставку, а й створюють позитивний досвід для клієнта завдяки професійному пакуванню. 

Наприклад, використання термозбіжної плівки для додаткового захисту та гарантії того, що товар ніхто не розкривав раніше. Або пакування товарів в екологічно дружні матеріали, що часто важливо для сучасних споживачів.

Такі послуги потребують спеціального обладнання, навченого персоналу та наявності пакувального матеріалу. Зазвичай все це відсутнє у власників інтернет-магазинів, але є практично у всіх компаній, які надають послуги складської логістики в Україні.  

Ефективне управління поверненнями

Складська логістика: як інтернет-магазину стати краще - effektivnoe upravlenie vozvratami 1024x552

До послуг складської логістики входять прості та надійні процедури повернення товарів, що завжди цінується клієнтами, особливо під час купівлі одягу та товарів моди. Процедури охоплюють чіткі інструкції з повернення і прості способи доставки товару, що, наприклад, не підійшов.

Після приймання повернення компанії перевіряють цілісність товару та його комплектацію, щоб якомога швидше повернути товар до продажів – що особливо важливо для товарів з високим попитом. Ефективне управління поверненнями мінімізує втрати бізнесу і зміцнює довіру клієнтів, роблячи їх більш схильними здійснювати повторні покупки.

Висновок

Інтернет-магазинам і продавцям на маркетплейсах послуги складської логістики допоможуть швидко й ефективно розширити свої можливості. 

До цих можливостей входить:

  • безболісне масштабування бізнесу
  • підвищення точності управління запасами
  • ефективне управління поверненнями     
  • поліпшення досвіду клієнта