Масштабуватися, оптимізувати витрати і поліпшити досвід клієнта тепер у рази легше завдяки послугам складської логістики. У цій статті розберемо, яким чином це можливо і що можуть отримати інтернет-магазини, передавши свої операційні процеси на аутсорс.
Безболісне масштабування
Майже будь-який бізнес прагне до розширення. Але виклик полягає в тому, щоб масштабуватися, не жертвуючи при цьому ефективністю. У такому разі послуги складської логістики діють як надійна опора, підтримуючи на високому рівні операційну діяльність бізнесу, що паралельно масштабується.
Від рішень зі складування до обробки замовлень – ці послуги гарантують, що вся рутина з товарами працюватиме як годинник без особистої участі. Такий підхід дасть змогу зосередитися на розвитку бізнесу, а не витрачати ресурси на приймання, розвантаження, облік, комплектацію та доставку товарів. Що в більшості випадків займає більшу частину часу підприємця.
Точність управління запасами
Труднощі в управлінні запасами – поширена проблема в ecommerce. Складська логістика вирішує її за допомогою технологій: аналітика в реальному часі та системи відстеження дають безпрецедентну точність. Одна з таких технологій – WMS (Warehouse Managment System).
Завдяки їй кожен товар отримує унікальний штрих-код, який вводиться в систему під час надходження на склад, що дає 100% точність інвентаризації. Система також автоматично відстежує переміщення товарів, і оператори миттєво отримують дані про наявність і місцезнаходження кожного. При надходженні замовлення система визначає оптимальний шлях для збирання та пакування, мінімізуючи час і ресурси. Це до всього іншого дає змогу доставити товар у найкоротші терміни, що значно підвищує рівень сервісу.
Поліпшення досвіду клієнта
Перше враження має величезне значення, тому поліпшення досвіду клієнта – стратегічний пріоритет. Послуги складської логістики гарантують не лише швидку доставку, а й створюють позитивний досвід для клієнта завдяки професійному пакуванню.
Наприклад, використання термозбіжної плівки для додаткового захисту та гарантії того, що товар ніхто не розкривав раніше. Або пакування товарів в екологічно дружні матеріали, що часто важливо для сучасних споживачів.
Такі послуги потребують спеціального обладнання, навченого персоналу та наявності пакувального матеріалу. Зазвичай все це відсутнє у власників інтернет-магазинів, але є практично у всіх компаній, які надають послуги складської логістики в Україні.
Ефективне управління поверненнями
До послуг складської логістики входять прості та надійні процедури повернення товарів, що завжди цінується клієнтами, особливо під час купівлі одягу та товарів моди. Процедури охоплюють чіткі інструкції з повернення і прості способи доставки товару, що, наприклад, не підійшов.
Після приймання повернення компанії перевіряють цілісність товару та його комплектацію, щоб якомога швидше повернути товар до продажів – що особливо важливо для товарів з високим попитом. Ефективне управління поверненнями мінімізує втрати бізнесу і зміцнює довіру клієнтів, роблячи їх більш схильними здійснювати повторні покупки.
Висновок
Інтернет-магазинам і продавцям на маркетплейсах послуги складської логістики допоможуть швидко й ефективно розширити свої можливості.
До цих можливостей входить:
- безболісне масштабування бізнесу
- підвищення точності управління запасами
- ефективне управління поверненнями
- поліпшення досвіду клієнта