Головна > Поддержка
Если вы не нашли ответа на свой вопрос, обратитесь в наш контакт-центр или напишите в чат, мы с радостью поможем вам
пн-пт с 9:00 до 18:00
Фулфилмент заказов Юнипост – это услуга по обработке заказов от оформления и до момента получения клиентом товара. Фулфилмент включает в себя: услуги по забору товаров со склада поставщика или интернет-магазина, размещение товаров под ответственное хранение на складе, прием и обработка заказов, услуга call-центра, комплектацию товаров в посылки, передачу в доставку, работа с наложенными платежами и возвратами товаров.
Если вы планируете работать с Юнипост, как ФЛП или юридическое лицо с выплатой наложенных платежей на расчетный счет — заключение договора обязательно.
Заполните анкету клиента в личном кабинете через соответствующую форму. В течение 1 рабочего дня мы отправим вам приглашение подписать договор через сервис «Вчасно». Если вы не используете электронный документооборот, мы вышлем копию договора на вашу электронную почту. Вам необходимо распечатать и отправить подписанный с вашей стороны договор на отделение №78 г. Киев, получатель ООО «Юнипост Фулфилмент» тел.+38 (093) 160-08-09 , или доставьте лично по адресу г. Киев, ул. Магнитогорская 1В.
Работа через сервис «Вчасно» значительно ускорит и упростит заключение договора и документооборот в будущем.
Мы предоставляем услуги компаниям, которые осуществляют деятельность, как ФЛП или юридическое лицо и имеющие расчетный счет в банке.
Работаем с иностранными компаниями, имеющими юридически оформленные представительства в Украине.
На данный момент мы не работаем с физическими лицами
Вы можете отправлять заказы от имени нашей компании?
Мы доставляем посылки с помощью Новой Почты, Justin, Укрпочта. По запросу клиента подключаем дополнительные курьерские службы.
По Киеву доставляем и осуществляем забор товара собственным транспортом.
Ограничений нет. Вы можете отправлять любое количество посылок в месяц, начиная от одной.
Мы разрабатываем регламент работы с каждой категорией товаров, обучаем команду бережному обращению с особыми товарами. Также мы несем ответственность за товар и компенсируем его стоимость в случае утраты.
При количестве заказов более 50 в сутки начинает действовать скидочная сетка. Заказать индвидуальный просчет можно на странице https://unipost.ua/calculate
Додавання товарів здійснюється через меню «Товари». Ви можете додати товари вручну по одному або використовувати функцію масового імпорту.
При додаванні товарів необхідно ввести:
Для поставки товару на склад ви можете передати поставку кур’єрськими службами або привезти власним транспортом.
Для створення поставки товару на склад необхідно скористатися меню «Поставки». Створити нову поставку, вибрати товари, який будуть поставлятися на склад, їх кількість. У коментарях записати критерії якості для приймання товарів. У разі відсутності вказівок по критеріям якості поставка буде прийнята за стандартними критеріями: цілісність упаковки, наявність розривів, комплектність.
На упаковку товару в постачанні необхідно нанести номер особистого кабінету в системі і номер поставки, а також вказати ці дані в супровідних документах.
Товар в постачанні повинен бути ретельно упакований і опломбований клейкою стрічкою.
Ми використовуємо мелкоячеистую, стелажну і підлогову адресну систему зберігання. Для контролю складських операцій та обліку товарів ми використовуємо професійну WMS. Ми ведемо поштучний облік товарів і проводимо вибіркову інвентаризацію для підтримки максимальної точності залишку.
Процес збору товарів в замовлення відбувається із застосуванням ТЗД поштучно. Це дозволяє збирати товари з полиць максимально швидко і точно. За заявкою клієнта ми формуємо промонабори і комплекти.
Замовлення в систему надходять вручну через особистий кабінет, по API і за допомогою інтеграції з CRM, маркетплейсамі і CMS.
Для додавання посилки вручну перейдіть в меню «Посилки» і натисніть на кнопку додавання посилки.
При створенні нової посилки заповніть поля:
Ми використовуємо власну упаковку (гофрокартон, м’яку упаковку, пакети), а також брендовану упаковку клієнтів
При надходженні повернення (відмова, незабір) від клієнта ми ретельно перевіряємо товар на наявність пошкоджень, його комплектність і в найкоротші терміни повертаємо товар на баланс складу. Приймання повернення здійснюється з складанням актів повернення. У разі, якщо товар повернувся пошкодженим, Юніпост подає претензію на кур’єрську службу і ініціює розгляд.
Ми не приймаємо на зберігання товари:
Замовлення, оформлені до 16-00 передаються в доставку в день-у-день
Ми страхуємо свою відповідальність перед поклажодавцями в одній з кращих страхових компанії України.
У разі повної втрати або пошкодження Товару при перевезенні та зберіганні на складі, з нашої вини ми повертає вам суму, рівну оголошеної вартості (але не більше фактичної документально підтвердженої вартості товару).
Для роботи з нами необхідно поповнити рахунок в особистому кабінеті. Сума поповнення вибирається на розсуд клієнта в залежності від планованих обсягів використання послуг. Оплату можна здійснити картою або через банк. Доставка актів здійснюється через сервіс електронного документообігу Вчасно. Обмін паперовими рахунками та актами не передбачено.
У разі виникнення заборгованості на рахунку або зниження залишку нижче кредитного ліміту, обробка та відправка замовлень буде припинена до зарахування коштів на розрахунковий рахунок.
При відправці від імені Юніпост Фулфілмент комісія за обробку та виплату післяплати становить 2,25%.
При відправці за прямим договором з Новою Поштою (використовується API ключ клієнта) комісія не нараховується
Суми накладених платежів по посилкам зараховуються на рахунок післяплати.
Вивелення суми з рахунку післяплати на ваш розрахунковий рахунок здійснюється автоматично кожен вівторок, якщо це робочий день. Або на наступний робочий день.
Ми пропонуємо такі способи доставки:
Ми формуємо посилки і передаємо в доставку транспортної компанії в день створення, якщо посилка створена до 16-00.
Після передачі посилки транспортній компанії, їй присвоюється номер ЕН, за яким можна відстежити статус посилки.
В особистому кабінеті в меню Посилки відображається поточний статус посилки
При надходженні посилки в місто одержувача йому прийде SMS повідомлення з повідомленням. Якщо посилка доставляється за адресою, з одержувачем зв’яжеться кур’єр транспортної компанії для узгодження передачі посилки.
Так, ви можете підключити в вашому особистому кабінеті Юніпост API-ключі Нової Пошти і ми відправимо посилку від вашого імені.
В такому випадку у вас повинен бути укладений договір з Новою Поштою. Оплата послуг доставки необхідно буде здійснювати безпосередньо за цим договором з Новою Поштою. Накладені платежі ви зможете обробляти самостійно.
При відправці від вашого договору необхідно в особистому кабінеті Нової Пошти оформити довіреність на представників Юніпост, щоб ми могли приймати повернення і робити відправки.
Оціночна вартість є базою для нарахування компенсації в разі втрати або пошкодження посилки при доставці одержувачу. Комісія оціночної вартості стягується транспортною компанією і становить 0,5% від оціночної вартості.
Якщо сума оціночної вартості не зазначена при створенні посилки, то вона приймається рівною 200 грн.
Ми рекомендуємо вказувати реальну (документально підтверджувану) вартість товарів, щоб в разі втрати або пошкодження отримати повну компенсацію за товар.
Додавання товарів здійснюється через меню «Товари». Ви можете додати товари вручну по одному або використовувати функцію масового імпорту.
При додаванні товарів необхідно ввести:
Для поставки товару на склад ви можете передати поставку кур’єрськими службами або привезти власним транспортом.
Для створення поставки товару на склад необхідно скористатися меню «Поставки». Створити нову поставку, вибрати товари, який будуть поставлятися на склад, їх кількість. У коментарях записати критерії якості для приймання товарів. У разі відсутності вказівок по критеріям якості поставка буде прийнята за стандартними критеріями: цілісність упаковки, наявність розривів, комплектність.
На упаковку товару в постачанні необхідно нанести номер особистого кабінету в системі і номер поставки, а також вказати ці дані в супровідних документах.
Товар в постачанні повинен бути ретельно упакований і опломбований клейкою стрічкою.
Ми використовуємо мелкоячеистую, стелажну і підлогову адресну систему зберігання. Для контролю складських операцій та обліку товарів ми використовуємо професійну WMS. Ми ведемо поштучний облік товарів і проводимо вибіркову інвентаризацію для підтримки максимальної точності залишку.
Процес збору товарів в замовлення відбувається із застосуванням ТЗД поштучно. Це дозволяє збирати товари з полиць максимально швидко і точно. За заявкою клієнта ми формуємо промонабори і комплекти.
Замовлення в систему надходять вручну через особистий кабінет, по API і за допомогою інтеграції з CRM, маркетплейсамі і CMS.
Для додавання посилки вручну перейдіть в меню «Посилки» і натисніть на кнопку додавання посилки.
При створенні нової посилки заповніть поля:
Ми використовуємо власну упаковку (гофрокартон, м’яку упаковку, пакети), а також брендовану упаковку клієнтів
При надходженні повернення (відмова, незабір) від клієнта ми ретельно перевіряємо товар на наявність пошкоджень, його комплектність і в найкоротші терміни повертаємо товар на баланс складу. Приймання повернення здійснюється з складанням актів повернення. У разі, якщо товар повернувся пошкодженим, Юніпост подає претензію на кур’єрську службу і ініціює розгляд.
Ми не приймаємо на зберігання товари:
Замовлення, оформлені до 16-00 передаються в доставку в день-у-день
Ми страхуємо свою відповідальність перед поклажодавцями в одній з кращих страхових компанії України.
У разі повної втрати або пошкодження Товару при перевезенні та зберіганні на складі, з нашої вини ми повертає вам суму, рівну оголошеної вартості (але не більше фактичної документально підтвердженої вартості товару).
Контент в разработке
Головна > Поддержка
Фулфилмент заказов Юнипост – это услуга по обработке заказов от оформления и до момента получения клиентом товара. Фулфилмент включает в себя: услуги по забору товаров со склада поставщика или интернет-магазина, размещение товаров под ответственное хранение на складе, прием и обработка заказов, услуга call-центра, комплектацию товаров в посылки, передачу в доставку, работа с наложенными платежами и возвратами товаров.
Если вы планируете работать с Юнипост, как ФЛП или юридическое лицо с выплатой наложенных платежей на расчетный счет — заключение договора обязательно.
Заполните анкету клиента в личном кабинете через соответствующую форму. В течение 1 рабочего дня мы отправим вам приглашение подписать договор через сервис «Вчасно». Если вы не используете электронный документооборот, мы вышлем копию договора на вашу электронную почту. Вам необходимо распечатать и отправить подписанный с вашей стороны договор на отделение №78 г. Киев, получатель ООО «Юнипост Фулфилмент» тел.+38 (093) 160-08-09 , или доставьте лично по адресу г. Киев, ул. Магнитогорская 1В.
Работа через сервис «Вчасно» значительно ускорит и упростит заключение договора и документооборот в будущем.
Мы предоставляем услуги компаниям, которые осуществляют деятельность, как ФЛП или юридическое лицо и имеющие расчетный счет в банке.
Работаем с иностранными компаниями, имеющими юридически оформленные представительства в Украине.
На данный момент мы не работаем с физическими лицами
Вы можете отправлять заказы от имени нашей компании?
Мы доставляем посылки с помощью Новой Почты, Justin, Укрпочта. По запросу клиента подключаем дополнительные курьерские службы.
По Киеву доставляем и осуществляем забор товара собственным транспортом.
Ограничений нет. Вы можете отправлять любое количество посылок в месяц, начиная от одной.
Мы разрабатываем регламент работы с каждой категорией товаров, обучаем команду бережному обращению с особыми товарами. Также мы несем ответственность за товар и компенсируем его стоимость в случае утраты.
При количестве заказов более 50 в сутки начинает действовать скидочная сетка. Заказать индвидуальный просчет можно на странице https://unipost.ua/calculate
Додавання товарів здійснюється через меню «Товари». Ви можете додати товари вручну по одному або використовувати функцію масового імпорту.
При додаванні товарів необхідно ввести:
Для поставки товару на склад ви можете передати поставку кур’єрськими службами або привезти власним транспортом.
Для створення поставки товару на склад необхідно скористатися меню «Поставки». Створити нову поставку, вибрати товари, який будуть поставлятися на склад, їх кількість. У коментарях записати критерії якості для приймання товарів. У разі відсутності вказівок по критеріям якості поставка буде прийнята за стандартними критеріями: цілісність упаковки, наявність розривів, комплектність.
На упаковку товару в постачанні необхідно нанести номер особистого кабінету в системі і номер поставки, а також вказати ці дані в супровідних документах.
Товар в постачанні повинен бути ретельно упакований і опломбований клейкою стрічкою.
Ми використовуємо мелкоячеистую, стелажну і підлогову адресну систему зберігання. Для контролю складських операцій та обліку товарів ми використовуємо професійну WMS. Ми ведемо поштучний облік товарів і проводимо вибіркову інвентаризацію для підтримки максимальної точності залишку.
Процес збору товарів в замовлення відбувається із застосуванням ТЗД поштучно. Це дозволяє збирати товари з полиць максимально швидко і точно. За заявкою клієнта ми формуємо промонабори і комплекти.
Замовлення в систему надходять вручну через особистий кабінет, по API і за допомогою інтеграції з CRM, маркетплейсамі і CMS.
Для додавання посилки вручну перейдіть в меню «Посилки» і натисніть на кнопку додавання посилки.
При створенні нової посилки заповніть поля:
Ми використовуємо власну упаковку (гофрокартон, м’яку упаковку, пакети), а також брендовану упаковку клієнтів
При надходженні повернення (відмова, незабір) від клієнта ми ретельно перевіряємо товар на наявність пошкоджень, його комплектність і в найкоротші терміни повертаємо товар на баланс складу. Приймання повернення здійснюється з складанням актів повернення. У разі, якщо товар повернувся пошкодженим, Юніпост подає претензію на кур’єрську службу і ініціює розгляд.
Ми не приймаємо на зберігання товари:
Замовлення, оформлені до 16-00 передаються в доставку в день-у-день
Ми страхуємо свою відповідальність перед поклажодавцями в одній з кращих страхових компанії України.
У разі повної втрати або пошкодження Товару при перевезенні та зберіганні на складі, з нашої вини ми повертає вам суму, рівну оголошеної вартості (але не більше фактичної документально підтвердженої вартості товару).
Для роботи з нами необхідно поповнити рахунок в особистому кабінеті. Сума поповнення вибирається на розсуд клієнта в залежності від планованих обсягів використання послуг. Оплату можна здійснити картою або через банк. Доставка актів здійснюється через сервіс електронного документообігу Вчасно. Обмін паперовими рахунками та актами не передбачено.
У разі виникнення заборгованості на рахунку або зниження залишку нижче кредитного ліміту, обробка та відправка замовлень буде припинена до зарахування коштів на розрахунковий рахунок.
При відправці від імені Юніпост Фулфілмент комісія за обробку та виплату післяплати становить 2,25%.
При відправці за прямим договором з Новою Поштою (використовується API ключ клієнта) комісія не нараховується
Суми накладених платежів по посилкам зараховуються на рахунок післяплати.
Вивелення суми з рахунку післяплати на ваш розрахунковий рахунок здійснюється автоматично кожен вівторок, якщо це робочий день. Або на наступний робочий день.
Ми пропонуємо такі способи доставки:
Ми формуємо посилки і передаємо в доставку транспортної компанії в день створення, якщо посилка створена до 16-00.
Після передачі посилки транспортній компанії, їй присвоюється номер ЕН, за яким можна відстежити статус посилки.
В особистому кабінеті в меню Посилки відображається поточний статус посилки
При надходженні посилки в місто одержувача йому прийде SMS повідомлення з повідомленням. Якщо посилка доставляється за адресою, з одержувачем зв’яжеться кур’єр транспортної компанії для узгодження передачі посилки.
Так, ви можете підключити в вашому особистому кабінеті Юніпост API-ключі Нової Пошти і ми відправимо посилку від вашого імені.
В такому випадку у вас повинен бути укладений договір з Новою Поштою. Оплата послуг доставки необхідно буде здійснювати безпосередньо за цим договором з Новою Поштою. Накладені платежі ви зможете обробляти самостійно.
При відправці від вашого договору необхідно в особистому кабінеті Нової Пошти оформити довіреність на представників Юніпост, щоб ми могли приймати повернення і робити відправки.
Оціночна вартість є базою для нарахування компенсації в разі втрати або пошкодження посилки при доставці одержувачу. Комісія оціночної вартості стягується транспортною компанією і становить 0,5% від оціночної вартості.
Якщо сума оціночної вартості не зазначена при створенні посилки, то вона приймається рівною 200 грн.
Ми рекомендуємо вказувати реальну (документально підтверджувану) вартість товарів, щоб в разі втрати або пошкодження отримати повну компенсацію за товар.
Контент в разработке
ООО «ЮПФ»
ЕГРПОУ 43601134
Телефон: +38 (094) 710 54 21
Почта: gk@unipost.ua